میگن ک خوبه شبا قبل خواب
یکم فک کنیم، به کارامون تو طول اون روز...
اونوخ من موندم این بیشعورایی که در طول روز دهن ما رو عنایت بارون میکنن
شبا به چی فک میکنن؟!
+ بس ناجوانمردانه سرد و ایناس.
..." خلوتگاه من "......
یه حس خنکی خوب...
وقتی پاهاتو میذاری تو آب خنک ...
آب تموم شدنیه؟!
این مایع بی رنگ و بی مزه و بی حالت
که هر جونداری بهش محتاجه...
همه جا نشونت هست :)

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45
یادش بخیر
با چه ذوقی ساختم اینجا رو...
خواستم موقع خلوت بنویسم اینجا
تا بماند ورقی چند ز احوالاتم
یهو همه چی کن فیکون میشه تا میای بفهمی چی شد
میبینی چنته خالیه و باختی به بدترین حالتش...
..." خلوتگاه من "......ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45
و ما همچنان دوره میکنیم...
شب را...
و روز را...
هنوز را...
..." خلوتگاه من "......ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45
دنیا همین است دیگر...
جنگ بی انتهای خاطرات ضد و نقیض...
+ تولدم.
..." خلوتگاه من "......ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45
اگر زمان منتظر ما میایستاد تا ما به بلوغ برسیم،
قطعا زندگی با نقصهای کمتری را تجربه میکردیم.
نمیدانم زندگی بدون واژهی «افسوس» چه شکلی خواهد بود!
شیرینتر است یا مزهی یکنواختی دارد!؟
..." خلوتگاه من "......ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45