..." خلوتگاه من "...

خرید بک لینک

میگن ک خوبه شبا قبل خواب

یکم فک کنیم، به کارامون تو طول اون روز...

اونوخ من موندم این بیشعورایی که در طول روز دهن ما رو عنایت بارون میکنن

شبا به چی فک میکنن؟!

+ بس ناجوانمردانه سرد و ایناس.

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: بوووووو,سردههههه, نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

علیرضا قربانی تو گوشم میخونه

اشکام هدفونو خیس میکنه

نوک انگشتام یخ زده

هنوز باید تمرین کنم

هنوز اونقد قوی نشدم

واس چی اینجاییم؟ کجا میریم؟

خدا ...

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: دیده,خون,ببار, نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

یه حس خنکی خوب...

وقتی پاهاتو میذاری تو آب خنک ...

آب تموم شدنیه؟!

این مایع بی رنگ و بی مزه و بی حالت

که هر جونداری بهش محتاجه...

همه جا نشونت هست :)

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

یادش بخیر

با چه ذوقی ساختم اینجا رو...

خواستم موقع خلوت بنویسم اینجا

تا بماند ورقی چند ز احوالاتم

یهو همه چی کن فیکون میشه تا میای بفهمی چی شد

میبینی چنته خالیه و باختی به بدترین حالتش...

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

و ما همچنان دوره میکنیم...

شب را...

و روز را...

هنوز را...

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

دنیا همین است دیگر...

جنگ بی انتهای خاطرات ضد و نقیض...

+ تولدم.

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

دلم براتون تنگ شده :)مری، مایده، ماهک، تو با اون عینکت ک هیشوختم بهم ندادی +_+یادته یه شب ک بیمارستان بودم تا صب سر ب سرم گذاشدی؟هوم یادمه.ماهی اصن بت نمیومد یهو تصمیم کبری بگیری...مری مایده حتما دامپزشک میشین... *_°اوپس... پروانه دلم برا توام تنگ شده دخترچه زود خالی شدم..ادم وختی دلتنگ میشه که ته دلش خالیه...دیگ یه چیزایی ک قبلا تو دلش داشته نیستن.. رفتن...چی شد اصن اون وب چته ترکید؟لعنت بهش...+ رفدم دندون پزشکی، جراحی کرد یه دندون عقل دراورداکنون به صورت کاملا محسوس فاقد عقلم. ..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: خوشا,ایام,باد,رفته, نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

اگر زمان منتظر ما میایستاد تا ما به بلوغ برسیم،

قطعا زندگی با نقصهای کمتری را تجربه میکردیم.

نمیدانم زندگی بدون واژهی «افسوس» چه شکلی خواهد بود!

شیرینتر است یا مزهی یکنواختی دارد!؟

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45

صفحه بندی